بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

صغر سن فرزند خداداد افشاریان تایید شد| افشاگری در تریبون ملی!

  • کد خبر: ۱۹۵۷۳۰
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
صغر سن فرزند خداداد افشاریان تایید شد| افشاگری در تریبون ملی!
خداداد افشاریان در یک برنامه زنده تلوزیونی صغر سن فرزندش را در کمال ناباوری تایید کرد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خداد افشاریان از جمله پدیده‌های نادر در فوتبال ایران است که تلاش می‌کند به هرشکل ممکن اعضای خانواده‌اش را در فوتبال به پست و جایگاهی برساند.

درگذشته هرگاه نام افشاریان وسط می‌آمد همه اهالی فوتبال را به یاد حضور پسرش در باشگاه‌های اصفهانی می‌انداخت. آن روز‌ها که افشاریان خود داوری در لیگ برتر را به عهده داشت همواره با این سوال مواجه بود که روابطش با برخی باشگاه‌های اصفهانی چگونه است و چرا باید در بازی‌های این تیم قضاوت کند در حالی که با سفارش‌های او فرزندش در تیم‌های پایه اصفهانی مشغول به فعالیت شده است؟!


این سوال همواره از سوی داور بازنشسته فوتبال ایران که اکنون در کمیته داوران بی پاسخ گذاشته شد تا شاید ماجرا مسکوت بماند، اما به تازگی بار دیگر نام فرزند خداداد افشاریان در فوتبال ایران مطرح شده و درکمال تعجب پدرش موضوع صغر سن فرزند خود را نیز مورد تایید قرار داده است!

به گفته خود افشاریان پوریا افشاریان، فرزندش متولد سال ۱۳۶۹ است، اما او برای فرزندش ۲ سال صغر سن گرفته تا در کادر داوری فوتبال ایران قرار بگیرد. حال این سوال مطرح است که چه طور دستگاه نظارتی در مقابل این تخلف آشکار سکوت کرده و اجازه داده می‌شود برخی افراد شناسنامه خود را کوچک کنند تا از امتیازات بیشتری برخوردار شوند؟!

اگر صغر سن به ادعای خود افشاریان تخلف نیست و ایرادی نمی‌توان به آن وارد دانست چرا اجازه داده نمی‌شود همه کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند به یک میزان شناسنامه خود را کوچک کنند تا از فرصت بیشتری برای عرض اندام برخوردار باشند؟!

البته که طبق قوانین جاری در ایران کوچک کردن سن شناسنامه جرم محسوب می‌شود و با هیچ ادله‌ای در عصر جدید نمی‌توان چنین اقداماتی را انجام داد.

در گذشته در فوتبال ایران چنین رفتار‌هایی باب بود که باعث شد بسیاری از استعداد‌های فوتبال پشت نام بازیکنانی قرار بگیرند که عملا سن و سال بیشتری داشتند، اما به دلیل صغر سن فرصت یافته بودند در دو تا سه رده پایین‌تر از سن خود به رقابت بپردازند، اما حیرت آور است که هنوز در عصر جدید عده‌ای به دنبال چنین اقداماتی هستند و به راحتی حق دیگران را پایمان می‌کنند وحتی در تریبون ملی نیز ابایی از بیان تخلف بزرگ و آشکار خود ندارند.

آیا به راستی دستگاه نظارتی نباید با چنین اقداماتی سفت و سخت برخورد کند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->